Customer Service

Our priority is to service
you with agility and excellence.

Customer Service

A nossa prioridade é atender você com agilidade e excelência.

Canal de Atendimento ao Cliente: 0800 727 0132

Exclusivo para deficientes auditivos ou de fala: 0800 200 6921

Exclusive channels to:

Corporate, Agro, Middle e PMEs: (11) 4130-7449, from 9h to 18h, Monday to Friday except for holidays. relacionamento@bancofibra.com.br

Fibra Confirm: 0800 500 0085, das 9h às 18h, de segunda a sexta-feira, exceto feriados. confirme.fibra@bancofibra.com.br

Plataforma de Investimentos (cliente Pessoa Física): Para atendimento ou esclarecimento de dúvidas, envie um e-mail para atendimentodigital@bancofibra.com.br.

In case you are looking for a second copy of bank slips, click here.

Or, if you prefer, get in touch through the form below:

We declare that we fulfill with the applicable legislation about information security, privacy, and data protection observing, when applicable, the Código de Defesa do Consumidor, the Marco Civil da Internet, the General Data Protection Law (Lei Geral de Proteção de Dados - LGPD n. 13.709/2018), and other correlated legislation. The client declares to be aware, freely and unerringly, that Banco Fibra, as a personal data holder or utilizing its operators – and with due legal foundation, in terms of the applicable legislation –treat the collected data from this form to its due execution and the foreseen purposes in the Banco Fibra’s Security and Privacy Policy (“Privacy Policy”), including but not limited to the fulfillment to the legal or regulatory obligation, or in case of a judicial decision that demands data providing. Our Privacy Policy, which informs and explains how we treat collected personal data, is available on this website through the Privacy Warning. Privacy Warning.


A Ouvidoria é um canal de comunicação direto entre o cliente e o Banco, o qual atua com total imparcialidade e transparência. Tal canal é exclusivo para o atendimento às demandas dos clientes e usuários de produtos e serviços, que não tenham sido solucionadas de maneira satisfatória nos canais de atendimento primário da instituição. Ressalta-se que para ser atendido pela Ouvidoria, é necessário que o cliente já tenha recorrido ao atendimento primário da instituição.

Temos 2 opções de acesso ao nosso canal:

Telefone: 0800 727 0132, das 10h às 16h, de segunda a sexta-feira feira, exceto feriados.

Formulário abaixo:

We declare that we fulfill with the applicable legislation about information security, privacy, and data protection observing, when applicable, the Código de Defesa do Consumidor, the Marco Civil da Internet, the General Data Protection Law (Lei Geral de Proteção de Dados - LGPD n. 13.709/2018), and other correlated legislation. The client declares to be aware, freely and unerringly, that Banco Fibra, as a personal data holder or utilizing its operators – and with due legal foundation, in terms of the applicable legislation –treat the collected data from this form to its due execution and the foreseen purposes in the Banco Fibra’s Security and Privacy Policy (“Privacy Policy”), including but not limited to the fulfillment to the legal or regulatory obligation, or in case of a judicial decision that demands data providing. Our Privacy Policy, which informs and explains how we treat collected personal data, is available on this website through the Privacy Warning. Privacy Warning.


Ombudsman Activities Reports

In accordance with article 13 of Chapter VI of the Resolução CMN nº4.860 from October 23, 2020, we have published the information regarding the activities developed by the Ombudsman’s office and the data related to the direct evaluation of the quality of service the Ombudsman provides.

O Canal Alô Ética tem como objetivo o atendimento de clientes, usuários, colaboradores,  parceiros, fornecedores ou prestadores de serviços que queiram denunciar quaisquer atos ilícitos, inclusive os previstos na Lei Anticorrupção n.º 12.846/13 relacionados à corrupção, fraudes, lavagem de dinheiro, bem como mau comportamento, assédio sexual ou moral, entre outras atitudes que possam violar as diretrizes de nosso Código de Ética e Conduta.

A gestão do canal é realizada por uma empresa especializada visando garantir maior imparcialidade no tratamento das comunicações recebidas. Além disso, seguindo as melhores práticas de mercado, o relato pode ser realizado de forma anônima ou identificada e são adotados procedimentos para que não haja qualquer constrangimento ou retaliação do usuário do canal.

Temos 3 opções de acesso ao nosso canal:

Preenchimento do formulário disponível em nossa página do Alô Ética: www.aloetica.com.br/bancofibra

Telefone: 0800 718 2837

E-mail: bancofibra@aloetica.com.br

We are ready to answer your doubts and questions about investment in Banco Fibra.

We declare that we fulfill with the applicable legislation about information security, privacy, and data protection observing, when applicable, the Código de Defesa do Consumidor, the Marco Civil da Internet, the General Data Protection Law (Lei Geral de Proteção de Dados - LGPD n. 13.709/2018), and other correlated legislation. The client declares to be aware, freely and unerringly, that Banco Fibra, as a personal data holder or utilizing its operators – and with due legal foundation, in terms of the applicable legislation –treat the collected data from this form to its due execution and the foreseen purposes in the Banco Fibra’s Security and Privacy Policy (“Privacy Policy”), including but not limited to the fulfillment to the legal or regulatory obligation, or in case of a judicial decision that demands data providing. Our Privacy Policy, which informs and explains how we treat collected personal data, is available on this website through the Privacy Warning. Privacy Warning.



I want to be a client

Be a Fibra client, you, too! Talk to a Commercial Manager.

TALK TO A COMMERCIAL MANAGER

I want to invest

We have one of the best profitabilities in the market.
Invest with us!

OPEN YOUR ACCOUNT

I want to be a client

Be a Fibra client, you, too! Talk to a Commercial Manager.

TALK TO A COMMERCIAL MANAGER

I want to invest

We have one of the best profitabilities in the market.
Invest with us!

OPEN YOUR ACCOUNT

Customer service:

To clarify your doubts or to become a supplier of Banco Fibra, send a e-mail to
fornecedores@bancofibra.com.br

Our location

Av. Doutora Ruth Cardoso, 8.501
14º e 15º andar (parte) – Pinheiros
São Paulo/SP – CEP: 05425-070

Assessoria de imprensa

Karina Dorlitz

karina.dorlitz@approach.com.br
(11) 3846-5787 – ramal 83
(11) 97662-5502

Cintia Beck

cintia.beck@approach.com.br

(11) 94221-9075

From 09h to 18h (GMT – 3:00), from Monday to Friday – except local holidays